2011-06-08
 19:19:39

badat idag

fy vad skönt, då var sista vanliga skoldagen över. först hade vi matte det var så varmt och kvavt så jag pallade knappast jobba nåt, eftersom det var en no-lektion så fick vi ut optikprovet. jag fick alla rätt på det :). sen var det idrottsdags, då så fick vi själva bestämma vad vi skulle hitta på. jag kickade först lite fotboll och sedan så slog jag volter. efter idrotten vart det filmdags vi tittade på vi såg på: kvateret skatan, vissa saker var mer rolig och andra mindre roliga så jagg ger den 3 av 5 stjärnor. på lunchen blev det fisk och potatis, efter luchen fortsatte vi att titta på filmen. sista lektionen var det matteboksinlämning. väl hemma så åkte jag och syrran till närmaste sjön :) så det har varit en ganska skön dag.
p.s, vilken ögon färg har jag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!